.comment-link {margin-left:.6em;}
Wednesday, February 28, 2007
بد قولی
اول از همه چیز باید بگم باز هم بد قولی کردم ولی این بد قولی دست خودم نبود من نمی دونم چرا اینجوری شد فردا اون روزی که آپدیت کردم وقتی خواستم وارد وبلاگم بشم بلاگ اسپات اجازه نمیداد دلیلش هم فکر کنم این بود که به من میگفت که باید بلاگرت رو بتا کنی به هر حال هر چی بود یک دوست ما این زحمت رو کشید و این رو برای ما درست کرد خیلی هم ازش ممنونم بابت این کاری که برای من انجام داد. این روز ها روز های آخر زمستون هست با اینکه در این روز ها خبر ها و روز های خوبی برای من نیست این روز ها رو دوست دارم ، چند روز پیش خبری خوندم در مورد محروم کردن استقلال از جام آسیا من نمی دونم که چه کسایی در محروم کردن استقلال از جام باشگا ها آسیا نقش دارن ولی فقط می تونم در یک جمله بگم که استقلال رو از آسیا محروم کردن ، اینجوری هست که آسیا به فوتبال امارات بیشتر از فوتبال ایران نگاه میکنه.
 
posted by dastnevis at 9:17 AM | Permalink |


0 Comments:


free html hit counter