.comment-link {margin-left:.6em;}
Friday, February 09, 2007
زود میگذره حرف تکراری؟!!
این روزها خیلی زود میگذره به قول بعضی ها که میگن چون خوش میگذره اصلا هم اینطور نیست خوش نمیگذره و بدم نمیگذره ولی زود گذره این رو باید کشف کرد که چرا بعضی از ماه ها زود میخوان تموم بشن من که دلیلش رو نفهمیدم و نمی دونم ؟ الان یک چند ماه ای میشه که یک دوستی میخواد وبلاگ ما رو یه کار هایش بکنه ولی مثل اینکه سال ها طول میکشه تا این کار رو برای ما انجام بده به هر حال بازم از این دوست عزیز تشکر میکنم از امروز سعی میکنم که بیشتر وبلاگم رو آپدیت کنم( آخه شروین چقدر حرف تکراری میزنی تو پسر) نه ولی خدایش اینبار این کار رو میکنم حالا چه جوری؟ هر روز یک بار از خودم مینویسم و یه بار هم در روز عکس میذارم از شخصیت های مهم و یا ... به هر حال امیدوارم که بتونم این دفعه برای یک بار هم که شده کارم رو انجام بدم!!!
 
posted by dastnevis at 9:19 AM | Permalink |


2 Comments:


  • At 6:32 AM, Anonymous Anonymous

    salam azizam.chetori?khoobi?
    chikara mikoni?sariham be ma bezan
    khoshhal misham be khoda...salam be hame...be omide didar

     
  • At 2:23 PM, Anonymous Anonymous

    از این که می نویسی خوشحالم ، اما نمی دانم چرا هر روز مارا خوشحال تر نمی کنی. بیشتر بنویس رفیق
    یاحق

     
free html hit counter