.comment-link {margin-left:.6em;}
Sunday, December 31, 2006
قلنج کردن در هوای سر زمستون
این روزها زیادی شکل های گوگل رو گذاشتم خودم این احساس رو میکنم ولی این ها هم به وبلاگم یک تنوعی داد هوا خیلی سرد هستش ولی سرما هم برای خودش لذت خاصی داره من زمستون رو خیلی دوست دارم (قبلا هم گفته بودم) شاید بخاطره برف و رنگ سفیدش هستش شاید هم بخاطره سرما آخ گفتم سرما الان هم هر دردی که میکشم از سرما هستش من آدم بد خوابی هستم من دیشب به قول خودم اومدم زود بخوابم ولی موقع خواب فکر میکنم تا ساعت چهار و نیم بیدار بودم بعدش هم که چشمم رو باز کردم دیدم صبح شده (من عاشق اینجوری از خواب بیدار شدنم) که بخوابی نفهمی که چه جوری صبح شده شاید الان بگید آدم هیچ وقت نمیفهمه که چه جوری صبح میشه چون اون موقع خواب هستش ولی این حسی که من میگم با همه صبح ها که از خواب پا میشی فرق داره خلاصه اینکه بیدار شدیم ولی الان یک قلنجی از گردن گرفتم که درد بدی هست خدا کنه زود خوب بشه
در آخرین جمله فقط میگم که
شاد باشید و دیگران رو هم شاد کنید
 
posted by dastnevis at 1:20 AM | Permalink |


0 Comments:


free html hit counter